Va deveni Facebook o amintire? Google iese la atac cu o noua retea de socializare

Google se ia la intrecere cu Facebook odata cu lansarea propriei retele de socializare, Google+. Se lauda cu o noua abordare si cu intimitate sporita pentru utilizatori.

Diferenta intre cele doua platforme este legata de modul in care oamenii se conecteaza si comunica. In timp ce pe site-ul creat de Mark Zuckerberg, utilizatorii sunt “prieteni”, pe Google+, oamenii isi vor putea organiza contactele in functie de anumite criterii precum: familie, colegi de munca, prieteni etc. Informatia va putea fi impartasita selectiv cu fiecare grup.

Subtilitatea si substanta interactiunii din lumea reala s-a pierdut in rigiditatea mijloacelor virtuale. In acest fel, impartasirea pe cale digitala este ciudata“,a declarat Vic Gundrota, vicepresedintele Google Social.

Google+ va avea mai multe componente care vor incerca sa imite caracteristicile interactiunii umane. De exemplu, pentru a simula sederea pe veranda, o proprietate a platformei permite utilizatorilor sa spuna ca “se relaxeaza” si ca sunt interesati sa faca o conferinta video cu un anumit grup. Alta functie a platformei consta in faptul ca oamenii din acelasi grup pot face conferinta scrise.

Conducerea Google a negat de multe ori ca Facebook este concurent direct. Reprezentantii companiei au declarat ca “Google+ nu a fost realizat ca o reactie la Facebook”. Cu toate acestea, surse din interiorul companiei spun ca proiectul era cunoscut intre angajati ca “GoogBook”. Echipa care se ocupa de noua interfata are 300 de membri.

Google+ este considerata o extensie a motorului de cautare si nu un produs separat. Google va pune la dispozitia utilizatorilor o bara de instrumente deasupra tuturor paginilor de web pe care le detine. Oamenii isi vor putea verifica noutatile de pe noua retea cu ajutorul unei aplicatii descarcate de pe Android sau Chrome.

Deocamdata utilizatorii viziteaza de doua ori mai des profilul unei companii pe Facebook decat o fac pe Google, potrivit comScore.com. Internautii petrec cu 62% mai mult timp pe paginile de Facebook ale companiilor decat pe paginile acestora gasite pe motorul de cautare.
 

No comments yet.

Leave a Comment